31 maj 2019

Ekogroszek Karlik z nagrodą główną w kategorii produkt podczas 24 Podhalańskich Targów Budownictwa Instalacji

Zakończony wiosenny sezon targowy, to kolejny, w którym Polska Grupa Górnicza SA zaznaczyła swoją rynkową obecność uczestnicząc w imprezach targowych. Ostatnie dwa wydarzenia, w  których uczestniczyli reprezentanci PGG SA odbyły się w Katowicach
i w Nowym Targu.

Kontakt z naszymi klientami pokazuje, że świadomość ekologiczna w społecznościach lokalnych jest naprawdę duża, tym bardziej, że znaczna część użytkowników węgla korzysta już z paliw przeznaczonych do ekologicznych kotłów na Ekogroszek. Zwiedzający pytali głownie o dostępność naszych paliw na ryku oraz poziom cen. Zwracali także uwagę na konieczność zwiększenia naszej obecności w mediach. Postulowano poszerzenie oferty produktów konfekcjonowanych i dostępnych w sklepie internetowym PGG SA. Interesującym spostrzeżeniem jest również to, że klienci doskonale znają węglowe paliwa dedykowane do kotłów automatycznych. Przywołują swoje doświadczenia z użytkowania Pieklorza, Retopalu, Wujka czy Karlika porównując je z parametrami paliw oferowanych przez konkurujące z PGG SA podmioty. To właśnie pozytywne oceny użytkowników Ekogroszku Karlik oraz wskazywana przez nich doskonała jakość tego produktu spowodowały, że 12 maja br. Ekogroszek Karlik zdobył uznanie jurorów 24 Podhalańskich Targów Budownictwa Instalacji
i Wnętrz i został wyróżniony główną nagrodą w kategorii produkt - Złotą Ciupagą.

Zainteresowanie odwiedzających stoisko PGG SA przerosło nasze oczekiwania. Jest to kolejny dowód na to, że taka forma bezpośredniego kontaktu z klientami powinna stanowić jeden
z istotnych elementów polityki marketingowej Polskiej Grupy Górniczej SA.